La firma japonesa Muji aposta per Barcelona. Aquest 30 de novembre ha obert portes a l’antic edifici de La Unión i El Fénix, al número 21 del passeig de Gràcia, una botiga insígnia o ‘flagship’ de més de 1.200 m2 comercials repartits en tres plantes. A l’establiment s’hi poden trobar tots els productes de la marca i també cosmètica i alimentació japonesa. Muji hi ha invertit tres milions d’euros.
La botiga serà la més gran que la firma té a Europa i respon a l’estratègia de Muji d’obrir establiments de referència a les principals ciutats del món. La botiga té a la venda les col·leccions de moda per a dona, home i nens i també ofereix productes de bellesa, mobiliari, cuina, articles per a la llar, menjar i llibres.
Inauguració a 'la japonesa' de la flagship de Muji a passeig de Gràcia. Obrint un barril de sake per donar la benvinguda a la botiga de la firma més gran d'Europa. Al número 21, antic edifici de La Unión i El Fénix @btvnoticies pic.twitter.com/9YuOoNhJ5d
— Carmen Cortés (@carmencortesvid) November 30, 2018
Altres macrobotigues instal·lades al passeig de Gràcia
Hi ha altres cadenes internacionals que han apostat per Barcelona a l’hora d’instal·lar la botiga insígnia. És el cas d’H&M que va obrir un local de 5.000 m2 al número 11 del passeig de Gràcia, el 2017 i que es va convertir en la botiga més gran d’Europa de la cadena sueca. També al mateix carrer va aterrar l’any passat la cadena japonesa Uniqlo que va instal·lar-se amb una macrobotiga, la primera de l’empresa a tot l’Estat.