
Mango ha obert aquest dijous una botiga de 1.500 metres quadrats a l’avinguda Diagonal, a l’emblemàtic edifici d’Habitat. La firma internacional pretén convertir-la en el nou punt de venda insigne de la marca. Aquest el primer establiment de Mango a la ciutat de Barcelona i el tercer a Espanya, on en un mateix espai es poden trobar les quatre línies de roba: Woman, Man, Kids i Teen.
El nou punt de venda consta de tres plantes, incorpora el concepte de retail d’inspiració mediterrània i s’ha dissenyat pensant en la sostenibilitat i integració arquitectònica. Busca assimilar-se a una llar mediterrània amb diverses estances amb tons càlids i colors neutres, amb materials tradicionals, artesanals, sostenibles i naturals.
Cercles i colors en homenatge a Correa i Milá
La botiga també vol retre un homenatge al llegat dels barcelonins Correa i Milá, creadors de la característica façana de l’edifici, inaugurat el 1989. Han reinterpretat els seus gests arquitectònics més icònics a través de dos elements clau: el cercle i el color. La zona d’accés s’ha dissenyat amb geometries circulars a sostre i podis, i ha portat el gest circular de la marquesina exterior a dins la botiga. El color bordeus és el protagonista de les escales.
L’obertura d’aquesta nova botiga forma part del pla estratègic de la companyia per expandir-se i millorar les vendes, tant en les botigues físiques que té com en línia.
Mango reforça la seva presència a Barcelona
A Barcelona, Mango té 23 punts de venda i un total de 15.000 m² d’espai comercial. En els darrers mesos la marca ha reforçat la seva presència a la ciutat i recentment ha obert al passeig de Gràcia un establiment de la línia juvenil Mango Teen, on el 1984 Isak Andic va obrir la primera botiga de la marca.
També fa poc, dins el pla de remodelació de la companyia, han reobert algunes botigues com la de rambla de Catalunya, a l’antic Cine Alexandra, i les dels centres comercials Westfield Glòries, la Maquinista i Maremagnum. A més, han renovat la botiga Mango Kids del passeig de Gràcia, que és la més important del món en facturació de la seva línia infantil, amb la nova imatge Kids Lab.