Els visitants han descobert les diferents ofertes nacionals i internacionals de viatges que s’exposaven a la fira. Aquest any les destinacions més sol·licitades han estat les de proximitat per viatjar en família, però també en destaquen els viatges per conèixer altres cultures, com la xinesa o la de l’Europa nòrdica.

Molts visitants van a la fira buscant noves propostes de viatges o empreses especialitzades en algun tipus de turisme en concret i ofertes. Segons la directora de B-Travel, Marta Serra, hi ha una evolució positiva dins del sector, especialment gràcies al turisme de proximitat però cada vegada més a l’internacional, ja que “el viatger català representa el mercat emissor de turistes més important del sud d’Europa”.

El nou format de B-Travel divideix la fira en diferents temàtiques segons el tipus de públic al qual va dirigida: per viatjar en família o amics (B-Happy), turisme relacionat amb la història i l’art (B-Culture), els viatges de luxe (B-Special), els d’esports i aventura (B-Adventure) i els de rutes etnogastrònomiques (B-Delicious).

A més de l’oferta turística els visitants han pogut assistir a xerrades impartides per més de 50 experts i emprenedors especialitzats en aquest sector com Sebastián Álvaro, creador del programa Al filo de lo impossible.