La notícia de la CNN comença amb una fotografia de la Boqueria plena a vessar de visitants. De fet, les quatre ratlles que acompanyen la imatge ja destaquen que els accessos al mercat són molt atapeïts. A banda de destacar la varietat i qualitat del producte fresc que s’hi ven, la cadena televisiva subratlla la possibilitat “d’aturar-s’hi a dinar”. Això sí, no especifica si es tracta dels establiments dels porxos o de les parades amb mostrador. Tot i que no en faci referència, aquest rànquing arriba dos mesos després que al febrer es prohibís consumir productes elaborats, com sucs i fruita trossejada, dins el recinte.

Mercats asiàtics com el de peix Tsukiji de Tòquio, d’altres dels Estats Units com el novayorquès Union Square Greenmarket o el Borough Market de Londres consten també en la classificació dels millors.

En una entrevista a ‘La tarda de Barcelona’, de betevé 91.0 fm, el president del Mercat de la Boqueria, Salvador Capdevila, s’ha mostrat “molt content” i ha assegurat que aquesta notícia “demostra que, de vegades, no valorem suficientment les joies que tenim amb els 40 mercats de Barcelona” perquè, ha dit, “això no ho té cap altra ciutat“.

Escolteu-ho aquí: