Fidel als seus principis, Santa Eulàlia torna al passeig de Gràcia 93 renovada per fora, però també per dins. Més de 2.000 metres quadrats de moda selecta repartida quasi a parts iguals per a home i dona. Que no és una botiga per a totes les butxaques es nota no només en els preus, també en espais com aquest emprovador VIP. La reforma ha cuidat tots els detalls. S'ha volgut aconseguir una botiga del segle XXI, però amb respecte al passat. Per això s'ha combinat mobiliari antic amb dissenys exclusius que incorporen el logotip de la casa. LLUÍS SANS, propietari de Santa Eulàlia "Els clients quan venen es troben una grata sorpresa: que no hem llençat el mobiliari i que, per tant, mantenim la nostra història comercial amb molta elegància i harmonia. S'hi troben tan bé que fins i tot n'hi ha que venen cada dia!". Aquesta escalinata de fusta porta el client a un dels espais més clàssics: el de la moda masculina. Aquí encara els sastres prenen mides per a vestits d'home d'alta costura i en aquests armaris es guarden els patrons dels clients més fidels. Per a l'home més seguidor de la moda, s'ha dissenyat aquest altre espai: "the room". La botiga també incorpora un "pop-up store", una zona polivalent per a dissenyadors emergents que variarà el contingut peròdicament. I més novetats: una cafeteria per aturar-s'hi entre vestit i vestit i fer una compra més dolça.