La coincidència de l'esdeveniment esportiu i del festival de música ha fet que el sector hoteler es fregui las mans aquest cap de setmana. JORDI CLOS, president del Gremi d'Hotels de Barcelona: "Realment és una sort que es faci finalment a Barcelona. Hi va haver un moment que no se sabia si es faria aquí. No saben a Madrid el que s'han perdut. La situació d'ocupació estarà a l'ordre del 98 i el 100 per cent d'ocupació." En la mateixa línia s'expressen a l'Olivia Plaza, a la plaça de Catalunya, on han ofert paquets tancats perquè les reserves no fossin d'una sola nit i s'allarguin fins diumenge. En aquest hotel cèntric, la celebració de la final de la Copa del Rei al Camp Nou es fa notar al llibre d'hostes, que habitualment és ple de noms de procedència estrangera. MARC CAMPS, director de l'Olivia Plaza Hotel: "Des que es va nomenar Barcelona com a seu de la Copa del Rei tenim un sector de població nacional més gran que altres caps de setmana." La sintonia entre les aficions catalana i basca és un altre dels punts que destaquen els hotelers, que creuen que la restauració i el comerç també es beneficiaran de l'arribada dels 35mil seguidors de l'Athletic. Aficionats que compartiran la ciutat amb el públic del Primavera Sound.

“Realment és una sort que es faci finalment a Barcelona. Hi va haver un moment que no se sabia si es faria aquí. No saben a Madrid el que s’han perdut”, es felicita el president del Gremi d’Hotels, Jordi Clos.

La coincidència en el calendari amb el festival Primavera Sound contribuirà a omplir els establiments hotelers, que han ofert paquets tancats per tal que els clients passin més d’una nit a la ciutat i així se’n beneficiïn més sectors, com ara la restauració i el comerç.