Tot a punt als hotels de la ciutat per rebre uns clients amb un denominador comú: el Mobile World Congress. Falten menys de 24 hores perquè en comenci una nova edició i la gran majoria dels congressistes ja són a la ciutat. Com cada any, els hotels no tenen ni una habitació lliure i la majoria reserven amb mesos d'antelació. Els més buscats, els més propers a la fira, com aquest, ocupat en exclusiva per congressistes. ÓSCAR BERMEJO, director general de l'Hotel Porta Fira "Totes les categories d'habitacions que tenim de manera directa o indirecta estan relacionades amb el Mobile... ja sigui per congressistes o 'staff' que ha estat preparant." També han penjat el cartell de complet en l'altre punt privilegiat de la ciutat, al recinte firal de Montjuïc, on es fa el Four Years From Now. Per tenir-ho tot a punt, ja fa dies que treballen contra rellotge i reforcen el servei de neteja per aquests clients d'alt nivell. Aquí, les habitacions dobles passen a ser d'ús individual. MIREIA DE LA TORRE, sotsdirectora del Departament Comercial de l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza "Principalment el tipus de client que tenim és oriental i nord-americà i amb un nivell adquisitiu alt, són directors d'empresa." Tan bon punt acabi el Mobile dijous, la majoria de congressistes faran les maletes i deixaran la seva habitació lliure, almenys, fins a l'any que ve.

Com cada any en aquestes dates, els hotels no tenen ni una habitació lliure i la majoria s’han hagut de reservar amb mesos d’antelació. Els més buscats són els més propers a la fira i, en molts casos, estan ocupats en exclusiva per congressistes. Tal com explica el director general de l’Hotel Porta Fira, Óscar Bermejo, “totes les categories d’habitacions que tenim de manera directa o indirecta estan relacionades amb el Mobile.”

Per tenir-ho tot a punt, ja fa dies que el personal dels hotels treballen contra rellotge i reforcen el servei de neteja per aquests clients d’alt nivell. Segons la sotsdirectora del Departament Comercial de l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza, Mireia de la Torre, “el principal tipus de client és oriental i nord-americà amb un nivell adquisitu alt, són directors d’empresa.”