Interior de la seu central de Glovo al 22@

(ACN) Glovo ha inaugurat la seu central al 22@, amb 30.000 m² de superfície a l’eix Badajoz. Batejat com a Yellow Park, es tracta d’un edifici eficient que disposa de sistemes d’estalvi energètic. De moment, les instal·lacions ja acullen més de 1.700 professionals de 80 nacionalitats. De cara al primer trimestre del 2023, Glovo vol obrir la planta baixa a associacions i col·lectius del barri perquè puguin realitzar exposicions culturals, conferències o esdeveniments.

Nova seu central de Glovo al 22@

L’arquitectura de l’edifici està dissenyada perquè sigui eficient amb diversos sistemes d’estalvi energètic com panells solars, un filtratge d’aire d’alta eficiència i un estalvi de consum d’aigua del 57 %, segons ha informat la multinacional catalana.

El nou pla del 22@ duplica l’habitatge assequible i reserva espai per a equipaments
Es manté la reserva d’un milió de metres quadrats per a activitats econòmiques, no només tecnològiques; els equipaments es pactaran amb els veïns, però es planteja fer un mercat

Glovo aposta per Barcelona

La vicepresidenta de Recursos Humans de Glovo, Cristina de la Rosa, ha subratllat que l’obertura d’aquesta seu demostra “la clara aposta de Glovo per Barcelona i el conjunt del país”. També va expressar el compromís per continuar invertint a la ciutat que “ens va veure néixer” per impulsar el creixement, la digitalització i la innovació de l’ecosistema digital. 

Yellow Park ha estat dissenyat per reflectir una part essencial de Glovo: l’aposta pel talent, el treball en equip, la col·laboració i la creativitat”
Cristina de la Rosa, vicepresidenta de Recursos Humans de Glovo

De la Rosa també ha assegurat que la nova seu central ha estat dissenyada per reflectir “una part essencial de Glovo”, que ha assegurat que és l’aposta pel talent, el treball en equip, la col·laboració i la creativitat.

Treball imposa una multa de 79 milions d’euros a Glovo per incompliment de la llei “rider”
La ministra de Treball, Yolanda Díaz, denuncia vulneració de drets dels treballadors i obstrucció a la tasca de la inspecció per part de l’empresa

Glovo House per impulsar altres idees de negoci

En paral·lel a la inauguració de la seu internacional, la companyia ha presentat el programa Glovo House, creat per impulsar idees de negoci innovadores fundades per empleats i exempleats de l’empresa.

Els projectes seleccionats tindran visibilitat a través dels canals de la plataforma, obtenir finançament mitjançant inversions dels empleats i accedir a una àmplia xarxa de contactes de la comunitat emprenedora: tutors, experts, inversors i socis.

Interior de la seu central de Glovo al 22@

En paraules d’un dels cofundadors de Glovo, Sacha Michaud, l’empresa vol que la seva experiència serveixi per dinamitzar l’ecosistema d’innovació: “Volem retornar a tots aquests projectes la confiança que moltes persones van depositar en nosaltres fa set anys”, ha dit.