Uns ho tenen clar... ÀLEX FIGUERA "Buscarem dos tipus de joguina: un perquè puguin jugar i gaudir, i un altre, que sigui més petitet, de tipus educatiu." PILAR RODRÍGUEZ "Me interesan juegos de montar, es decir, que ellos participen, que tengan que montar el juego y una vez que lo tienen montado poder jugar con él." D'altres, en canvi, encara que amb les pautes marcades, necessiten ajut. FERNANDO GONZÁLEZ "Els nens ens demanen uns noms estranys que no sabem, i aleshores, em sembla que estem buscant un gormiti de color blanc, però fins ara tot el que hem trobat són unes coses molt rares, grans, de color vermell." AGNÈS BATLLE "Costa una mica de triar perquè hi ha molta oferta i una miqueta pels gustos que tu penses que pugui tenir, per l'edat... busques el que pugui anar més bé." Tot i que els més previsors ja tenen les compres fetes, els venedors de joguines calculen que només les han fet la meitat. CLARA ALIAGUILLA "Les líders indiscutibles són nines com aquesta, les Monster High, i no només són les més venudes aquí, a la secció de nines. Són la joguina de moda i de fet les comandes s'esgoten cada dos per tres. Aquí, en aquesta botiga, la darrera va durar només un dia i mig." També productes com els cars han tornat a arrasar. Al seu costat, però, els que tenen més anys recuperen terreny. JAVIER TENOR, responsable de màrqueting de Tio Sam "No volen tants videojocs o temes aquests tan puntuals, de moda, sinó que estan pensant que ho puguin utilitzar durant l'any, que tinguin un valor educatiu..." En nines, són les Nancys i les Nenucos, però a la resta de passadissos, el Lego i el Playmobil també tenen molta sortida.