Ho diu el nom d'un dels restaurants, Mirando al Mar. El nou espai gastronòmic ubicat a la segona planta del Maremagnum s'ha dissenyat com un ampli mirador de terrasses que s'obre a l'entorn. En conjunt són 4.200 metres quadrats dedicats a la cuina, amb propostes que van des dels arrossos mariners fins a la degustació d'un bon pernil. ELISABET MUÑOZ, responsable d'Andreu "Nosaltres el que fem són baguets amb els nostres embutits, coques i pà amb pernil. Sobretot el pernil ibèric és el crack." EMILIA SOSPEDRA, gerent de Mirando al Mar "Nosaltres fem cuina de Barcelona, i això recull des de la cuina catalana fins a la ciutat de Barcelona, que és molt cosmopolita, i té moltes influències de moltes cuines diferents." L'oferta, la integren una vintena de locals, alguns dels quals, encara en obres. La nova pizzeria del campió del món Fabián Martín ha estat de les primeres a obrir portes. La transformació del centre comercial obeeix a un canvi d'estratègia dels propietaris, el grup holandès Corio, que diu adéu definitivament a l'oci nocturn. CHRISTOPHE MOUTON, director de Corio Espanya "El nuevo consumidor no se mueve sólo por la voluntad de comprar, con lo cual la pretensión aquí es canviar la oferta de Maremagnum actual, y aportar algo que va invitar a nuestros consumidores a venir y a volver." El projecte ha suposat una inversió de 16 milions d'euros. Confien que el nou model hi atregui un públic global, tant famílies barcelonines com turistes, que ara per ara, representen el 70% dels visitants del centre comercial.

El centre comercial Maremagnum ha inaugurat una nova planta dedicada a la gastronomia. Són 20 establiments de restauració amb què el centre diu adéu definitivament a l’oferta d’oci nocturn.

De fet, el nou espai ocupa la segona planta del centre. En total, són 4.200 metres quadrats dedicats íntegrament a la gastronomia. S’hi poden trobar des de les pizzes del premiat Fabián Martín fins a una zona gurmet per als paladars més exigents. Els 20 establiments estaran oberts tots els dies des de les 11 h fins a la mitjanit. Tindran com a límit de tancament les 2 de la matianda.

La transformació del centre comercial ha suposat una inversió de 16 milions d’euros i obeeix a un canvi d’estratègia dels propietaris del centre -el grup holandès Corio-, que diu adéu definitivament a l’oci nocturn. L’objectiu és mantenir-hi el públic estranger -actualment els turistes són el 70% dels visitants- però atreure-hi també els barcelonins.