Actualment, qualsevol producte es pot vendre per Internet, i sinó que li preguntin a en Lluís, que des que va decidir vendre les taronges de l'empresa familiar per Internet, ha doblat els beneficis. Important és el producte, però també el mètode que utilitza. LUIS SIERRA, gerent de lamejornaranja.com "Per poder provar, el client que ens compri, que les provi a casa i fins que no està satisfet no les ha de pagar." MARIO ROSELL, director general de Trilogi.com "Quan vam començar fa 10 anys pensàvem que no tot es podria vendre i l'exemple més clar és la roba que s'ha de provar. Ara és el tercer producte de venda a la xarxa." Hi ajuda que, cada vegada, comprar per Internet és més segur. Només les grans empreses exigeixen encara conèixer les dades financeres del client. A la xarxa, triomfen empreses com Pay Pal o Safety Pay que actuen com a mitjanceres entre el client i els bancs. JULIO GARCÍA OTERO, director general d'Europa Sud de Safety Pay "Si no existe el dato, no hay capacidad de fraude. Con Safety Pay, el dato financiero es exclusivamente compartido entre el cliente y el banco." Des de Multiplica, tenen clar que ja no n'hi ha prou amb vendre, la clau és aconseguir que les visites a la nostra pàgina web es converteixen en clients. QUIM BADENES, director de comunicació de Multiplica "Posem molt d'èmfasi en entendre qui és aquest usuari que et ve, com es comporta a la web per aconseguir resultats." L'anomenat e-comerç és un món emergent que ofereix possibilitats infinites, però cap a on va al comerç a la xarxa? "Totes les compres es faran a través del mòbil. Jo crec que aquest és el futur d'aquí a 2 o 3 anys. No m'aventuro a dir res més. "