TC-Street ha comptabilitzat que pel carrer de Pelai hi passen cada mes 508.830 potencials clients. Creuant les dades amb el preu mitjà d’un local de 100 metres quadrats, -que al carrer és d’uns 16.000 euros al mes-, cada client potencial costa al comerciant 0,03 euros, la xifra més baixa de les cinc analitzades.

El següent carrer amb la millor relació entre preu del lloguer i clients potencials és el de la Portaferrissa, amb un import per lloguer menor (14.000 euros al mes) però un menor volum de passejants al mes (384.570), el que fa que el cost del client potencial pugi a 0,04 euros.

Passeig de Gràcia, el més transitat

Tot i ser la via més transitada, amb 546.030 passejants al mes, l’elevat preu dels lloguers al passeig de Gràcia (20.000 euros al mes) el fa baixar a la classificació de carrers amb més rendibilitat comercial. També el carrer comercial per excel·lència, el Portal de l’Àngel, pateix per tenir els preus del lloguer més alts (24.000 euros al mes) i fa que el cost per client potencial sigui el més elevat (0,06 euros). Per contra, la rambla de Catalunya és el carrer amb els lloguers més baixos (11.000 euros) però amb menor trànsit (214.290 passejants).

TC-Street és una web que permet conèixer el trànsit de vianants dels carrers comercials durant les 24 hores del dia. A través d’uns sensors, capta les dades i les creua amb els preus mitjans de lloguer. Analitza més de 300 carrers comercials repartits per 75 ciutats de tot l’Estat.