JOSEP MARIA ANTÚNEZ, director general Borsa de Barcelona "La inestabilitat no és bona per Europa en el seu conjunt, sí que és veritat que a països com Espanya o Itàlia la caiguda és major. Espanya està en millors situacions que fa tres anys davant d'aquesta situació de turbulències."

Imatge de l'autor/a
Redacció

El director general de la Borsa de Barcelona, Josep Maria Antúnez, titlla de “comprensible” aquesta reacció dels mercats per la incertesa sobre la permanència de Grècia a l’euro. A més, defensa que “Espanya està en millors condicions que fa tres anys envers aquesta situació de turbulències.”

La caiguda de la borsa també s’ha estès als parquets de Madrid (-4,23%), Milà (-4,15%), Frankfurt (-3,87%) i Londres (-2,08%). La crisi grega també ha sacsejat les primes de risc dels deutes espanyol, italià i portuguès, que han registrat oscil·lacions durant tot el matí.