LUIS CARLOS GÓMEZ, membre del Comitè d'Empresa d'Aena-Gavà "Ara que comença una altra vegada a donar beneficis la volen privatitzar perquè aquests beneficis vagin directament a l'interès privat, en contra de l'interès públic, quan podria ser precisament una font d'ingressos i una font de creació de feina."

Pel sindicat CGT, aquest procés significa “espoliar” una empresa pública per eixugar el deute que ha generat la milionària inversió del govern en infraestructures. La conseqüència, diuen, seran beneficis per al sector privat i deteriorament del servei que es dóna als ciutadans i també de les condicions de feina per als treballadors. Denuncien que la valoració de l’empresa ha caigut de 30.000 milions d’euros a 12.000 milions en quatre anys i es pregunten a qui beneficia la venda d’Aena al preu fixat.

Adverteixen els ciutadans que les mobilitzacions volen cridar l’atenció sobre “l’espoli de la xarxa pública d’aeroports” i fan una crida a participar en una manifestació unitària a Madrid el proper 18 d’octubre.