30 taules amb empresaris mercantils i empresaris socials que busquen fer negoci entre ells. El primer pas són les salutacions i l'intercanvi de targetes comercials. DAVID GONZÁLEZ, director comercial de FUPAR "Estem a l'expectativa de veure el que s'aconteixerà perquè tampoc sabem qui seu a la taula, si són compradors, si són venedors." Per això, cal començar amb les presentacions. "Hola Joan, sóc la Lídia. Sóc consultora en estratègia i ajudo les empreses a entendre que el tema social és un negoci molt rendible." La Lídia i el Joan consideren que les empreses amb treballadors amb discapacitats intel·lectuals són tan competives com les altres. JOAN VILA, Escola Pia de Catalunya "Jo vinc a rebre més que a comprar. Sóc una entitat potencialment compradora i té interès a primar els aspectes socials en les seves compres." MARIA JOSÉ PUJOL, cofundadora de Business With Social Value "Tens uns treballadors que vols tirar endavant, que han tingut feina fins ara, que hem facturat i veus que cauen les subvencions i baixa la facturació també i dius, hem de fer algo possitiu per facturar més, mantenir els llocs de treball, que ens doni esperança i il·lusió." Les retallades han afectat notablement les empreses socials, que volen demostrar, durant la jornada, que estan disposades a rebaixar el grau de dependència que tenen de les subvencions.

Aquest esdeveniment vol potenciar les relacions comercials de les empreses socials i demostrar alhora que és un sector actiu que vol rebaixar el grau de dependència a les subvencions de l’Administració. D’aquesta manera, es vol protegir més el treball de les persones amb discapacitat intel·lectual que es veu en perill pel context econòmic.

El Business With Social Value està dissenyat amb tres tipus d’activitats: les conferències curtes sobre les darreres tendències en temes empresarials i socials; la secció 10×3, amb actavitats encaminades a generar noves idees i coneixement mutuu empresarial, i el “face to face”, que són reunions directes entre representants de dues empreses.