
(ACN) BlackRock ha notificat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) una participació del 8,2 % en l’accionariat del Banc Sabadell. La comunicació està datada aquest dimarts i al mateix text s’exposa que l’última informació que s’havia ofert a l’entitat de defensa de la competència indicava que la participació era del 6,739 %.
Aquest 8,2% és el percentatge més alt que el fons d’inversió ha tingut de l’entitat catalana des que va entrar-hi l’any 2010. A mitjans d’octubre de l’any passat tenia un 7,22 % dels títols del banc, percentatge que havia reduït després del fracàs de l’opa del BBVA. Ara, però, el fons d’inversió nord-americà ha tornat a augmentar el percentatge del Sabadell i consolida la posició d’accionista majoritari del banc català.