beat barcelona mobile congress
Escolta aquesta notícia

(ACN) La 4a edició del Beat Barcelona s’ha erigit un any més en l‘espai emblemàtic d’afterwork del Mobile World Congress (MWC) amb gastronomia, música de DJ i conversa relaxada entre els assistents a la principal fira de tecnologia mòbil.

El tinent d’alcaldia d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme, Jordi Valls, ha inaugurat la zona a l’aire lliure a tocar del Pavelló 8 acompanyat del CEO de la Mobile World Capital, Francesc Fajula. “En moments d’incertesa, Barcelona i el MWC és un pont entre continents, països, companyies i persones per parlar de tecnologia”, ha recalcat Valls.

Múltiples activitats

El Beat Barcelona està obert a tots els assistents del MWC25, 4YFN i Talent Arena i combina una oferta de continguts, networking i gastronomia vinculada a l’esperit, els actius i el posicionament de Barcelona. Es tracta d’un espai situat en una zona exterior de 1.600 m² als jardins interiors del Pavelló 8, a l’entrada del 4YFN, al recinte firal de Gran Via.

Sota el lema “The place to be”, ofereix un lloc on connectar amb les tendències, la innovació i el teixit empresarial de Barcelona en un entorn més relaxat. Per això disposa d’una zona d’àgora, amb aforament per a 40 persones, amb sessions sobre robòtica audiovisual, economia blava, el desplegament 5G a la capital catalana, Deep Tech o tecnologies quàntiques, entre d’altres.

Sons globals i ritmes locals

La programació musical de DJ està comissariada per l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) i es basa en la barreja de sons globals i ritmes locals. Hi participaran artistes de gran trajectòria local que punxen a sales musicals de Barcelona com Razzmatazz, Laut, Apolo, Marula, Taro, Salvadiscos, Freedonia o Garage 442.

També s’ofereix una zona d’activitat continuada amb demostracions gastronòmiques que fan ressaltar la cultura gastronòmica de Barcelona, tant pel que fa a la proximitat com a la qualitat.

Comparteix a: