
(ACN) La 4a edició del Beat Barcelona s’ha erigit un any més en l‘espai emblemàtic d’afterwork del Mobile World Congress (MWC) amb gastronomia, música de DJ i conversa relaxada entre els assistents a la principal fira de tecnologia mòbil.
El tinent d’alcaldia d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme, Jordi Valls, ha inaugurat la zona a l’aire lliure a tocar del Pavelló 8 acompanyat del CEO de la Mobile World Capital, Francesc Fajula. “En moments d’incertesa, Barcelona i el MWC és un pont entre continents, països, companyies i persones per parlar de tecnologia”, ha recalcat Valls.
Múltiples activitats
El Beat Barcelona està obert a tots els assistents del MWC25, 4YFN i Talent Arena i combina una oferta de continguts, networking i gastronomia vinculada a l’esperit, els actius i el posicionament de Barcelona. Es tracta d’un espai situat en una zona exterior de 1.600 m² als jardins interiors del Pavelló 8, a l’entrada del 4YFN, al recinte firal de Gran Via.
Sota el lema “The place to be”, ofereix un lloc on connectar amb les tendències, la innovació i el teixit empresarial de Barcelona en un entorn més relaxat. Per això disposa d’una zona d’àgora, amb aforament per a 40 persones, amb sessions sobre robòtica audiovisual, economia blava, el desplegament 5G a la capital catalana, Deep Tech o tecnologies quàntiques, entre d’altres.

Sons globals i ritmes locals
La programació musical de DJ està comissariada per l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) i es basa en la barreja de sons globals i ritmes locals. Hi participaran artistes de gran trajectòria local que punxen a sales musicals de Barcelona com Razzmatazz, Laut, Apolo, Marula, Taro, Salvadiscos, Freedonia o Garage 442.
També s’ofereix una zona d’activitat continuada amb demostracions gastronòmiques que fan ressaltar la cultura gastronòmica de Barcelona, tant pel que fa a la proximitat com a la qualitat.