010
(ACN) La crisi del coronavirus ha fet que Airbnb hagi rescindit el contracte que tenia amb CPM, l’empresa encarregada de gestionar el centre d’atenció telefònica que la plataforma d’allotjaments turístics tenia a Barcelona. Segons ha avançat Efe i ha pogut confirmar l’ACN, la decisió deixa enlaire el futur d’uns 1.350 treballadors, que temen que la companyia descarti la via de l’ERTO i opti per un acomiadament massiu.

Negociacions entre sindicats i empresa

Fonts del sindicat CGT asseguren que han sol·licitat la documentació pertinent per veure si el motiu de la finalització del contracte està justificat. També diuen que les reunions entre l’empresa i els treballadors començaran el 7 de maig. Per tant, els empleats mantindran la feina com a mínim un mes –període del procés de negociació. El sindicat també ha demanat si CPM i Airbnb havien firmat alguna clàusula en cas que es rescindís el contracte de forma inesperada.

Des de la CGT expliquen que Airbnb feia més de vuit anys que treballava amb el “call center” de CPM de Barcelona, el més gran d’Europa.