Aquest 2014 finalitzen els contractes dels espais comercials de la T1 i Aena ja ha adjudicat 26 punts de venda a 21 marques que s’hi instal·laran els pròxims cinc anys. Zara, Mango, Tascón, Custo, Tous o La Perla, entre d’altres, es mantindran en l’oferta comercial de la terminal al costat de noves incorporacions com Oysho o Aristocrazy. Aena va rebre fins a 61 ofertes de més de 40 marques en el concurs per adjudicar els locals comercials.

Els locals estan repartits entre l’àrea restringida als passatgers de l’aeroport (18 establiments) i la zona per on poden transitar tots els usuaris (vuit establiments). L’entrega de claus està prevista per al mes de gener. Aena preveu que amb la renovació del “shopping center” es tanqui el 2015 amb un volum de vendes superior als 45 milions d’euros.

La T1 va complir cinc anys el mes de juny però l’Sky Center és més nou encara. El gestor aeroportuari va decidir reformar i ampliar la zona comercial el 2012. A l’altra banda de les pistes, la T2 ha guanyat espai comercial enguany. La terminal més antiga de l’aeroport ha passat de tenir 24 botigues a tenir-ne 42.