
(ACN) Diverses avaries van provocar talls de llum a Barcelona dilluns al vespre i aquest matí encara hi havia 558 clients afectats a l’Eixample i Sarrià, segons ha informat Endesa. A les 13 h han quedat resoltes totes les avaries, s’ha col·locat un grup electrogen entre General Mitre i Muntaner i s’ha reparat el centre de distribució avariat.
Dilluns, entre les 19 i les 22 hores, es va produir una situació de simultaneïtat d’avaries a la xarxa de mitjana tensió, amb diverses incidències repartides per diferents punts de la ciutat. Es va reconfigurar la xarxa des del centre de control per minimitzar l’impacte als client, aïllar les avaries i poder restablir el servei ràpidament.