El terratrèmol d'Haití també ha sacsejat el cor dels estudiants de l'Escola Superior de Disseny de Barcelona. Han organitzat una subhasta benèfica amb 200 peces gràfiques que han estat donades desinteressadament. Algunes de les quals podrien ser autèntiques peces de museu. Els alumnes que han promogut la iniciativa formen part del col·lectiu Sense Sangs que edita una revista de disseny. Davant de la magnitud de la tragèdia espontàniament van sentir la necessitat d'ajudar el poble haitià amb l'eina que més dominen: el disseny. Es van posar en contacte amb estudis i artistes i la resposta va ser espectacular. ORIOL PASCUAL, Col·lectiu Sense Sangs "No rebíem respostes, sinó que els estudis ens contestaven dient que les peces ja estaven de camí a lescola. La resposta va ser massiva i ràpida." L'Escola Superior de Disseny de Barcelona els va donar totes les facilitats per tirar endavant la subhasta, cedint-los les instal·lacions per poder exposar els objectes. Figures cabdals del disseny com Ricardo Rousselot, autor de logotips de marques molt conegudes, o il·lustradors com Carmen Segovia i Álex Trouchut, també han aportat el seu granet de sorra. RICARDO ROUSSELOT, dissenyador "Como no pedían nada claro, ni dinero, ni nada, pensé en donar lo que yo hago, trabajos míos de diseño que la gente valorará." Amb un preu de sortida de sortida molt inferior del que tindrien en el mercat, a la subhasta s'hi poden trobar llibres de col·leccionista, o cal·ligrafies i il·lustracions de gran valor artístic. El millor postor serà el qui se les emporti. GORANE MARCILLA, postora "Me encanta el logotipo de la Jijonenca y además es el original. Por eso mismo he pujado." MAR GONZÁLEZ, postora "Ho trobo molt bé, perquè a més d'aconseguir coses interessants, també pots ajudar a Haití. Trobo que és una bona iniciativa." Més de 200 peces gràfiques en subhasta que poden ser més de 200 esperances per tirar endavant per a les víctimes d'Haití.

A les vuit del vespre es donarà per tancada la subhasta amb la celebració d’un petit discurs d’un representat de la Casa d’Haití, l’ONG on es destinaran tots els beneficis recollits. Un cop fet el recompte de les ofertes que s’han fet pels diferents articles de disseny, s’anunciaran els guanyadors i, per tant, els nous propietaris.