Llum estroboscòpica i percussió per traslladar els espectadors a una escena bèl·lica de 'Coriolà'. Així comencen les tragèdies romanes de Shakespeare, en què els actors interpreten els polítics actuals. IVO VAN HOVE, director de teatre "A vegades obtenen un poder dictatorial, a vegades cometen errors estúpids, a vegades errors criminals. I tots aquests els veuràs en les tres obres de Shakespeare." El director hi inclou elements contemporanis: una càmera grava en directe alguns fragments de l'obra, que es projecten en pantalla gran. Als entreactes, el públic, pot pujar a l'escenari i consumir begudes, menjar i fer fotografies. L'espectacle també agafa l'aire que tenien les obres de teatre al segle XVI, en temps de Shakespeare, i el públic es barreja amb els actors. IVO VAN HOVE, director de teatre "El públic, l'audiència, les persones que voten per ells. Comparteixen l'escenari, els escolten, s'avorreix, amb ells. Aquesta és l'atmosfera que volia crear." VICENTA N'DONGO, actriu "Ja havia vist unes altres obres que el públic formava part de l'escenari però no d'aquesta manera. I a part d'original, m'ha agradat moltíssim l'actuació de tots." ROSA CASAMITJANA "M'agrada molt aquest muntatge en què el públic pot entrar i sortir, i participar. Et fa molt proper als actors, que els veiem una mica sempre mitificats, una mica alts. I aquí els tenim aquí, al costat." Una experiència sensorial nova que barreja diferents formats i se situa a cavall entre una obra de teatre, un informatiu de televisió, una telesèrie i un acte social.