Els assistents al Sónar han pogut gaudir de com Thom Yorke i el seu acompanyant, Nigel Godrich, mostraven el seu virtuosisme amb els instruments. Al llarg del concert van suplir el treball que faria tota una banda completa saltant d’un instrument a un altre, d’una taula de mescles a una altra, aconseguint generar una sensació de vertigen que ha contrastat amb la música més fosca que han ensenyat. El britànic ha tocat alguns dels temes que ha compost en els seus dos àlbums en solitari, però també ha sorprès el públic tocant algunes cançons de l’únic disc que ha llançat amb Atoms for Peace.

Un altre dels plats forts de la nit de dissabte ha estat el punk electrònic d’LCD Soundsystem, que han combinat les cançons del seu quart àlbum, ‘American Dream’, amb èxits de sempre com ‘Call the police’ o ‘Tribulations’. Aquesta ha estat la quarta vegada que els novaiorquesos actuaven al Sónar, però la primera després del seu retorn als escenaris el 2015, un dels regals que l’organització del festival es va voler assegurar per celebrar els seus 25 anys amb una de les bandes que han crescut el seu costat. Amb el carismàtic Jame Murphy al capdavant, els nord-americans han tornat a exhibir un directe energètic connectat amb un públic entregat.

L’última jornada del Sónar de Nit ha comptat amb altres artistes potents del moment, com Nathy Peluso. La cantant argentina, ara resident a Barcelona, va presentar aquest dissabte la seva fusió d’estils amb el rap i el neosoul com a protagonistes. A més, els assistents també van ballar al ritme del DJ francès Laurent Garnier i el projecte d’infrarojos de Richie Hawtin.

En aquesta edició, la que en fa 25, el Sónar ha batut un nou rècord històric de públic amb 126.000 assistents, 3.000 més que en l’edició de l’any passat.