És el primer any que l'empresa Supernova de Gavà participa al The Brandery. Espera que la fira sigui un revulsiu pel seu negoci de distribució de roba streetwear. JORDI DOMÍNGUEZ, representant de Supernova "De fet ja tenim uns speed datings que es diuen que ens organitza la fira també. Diferents clients que es poden interessar per les nostres marques abans de començar la fira es posen en contacte amb nosaltres per venir a veure el material aquí" El cas de Supernova, però, contrasta amb la vintena d'empreses espanyoles que aquest any s'han quedat a casa. El motiu és prou conegut. PERE CAMPRUBÍ, director de The Brandery "Les marques espanyoles són les més castigades per la situació, sobretot les que venen al mercat nacional. Aquí, com en tots els sectors, les marques que aposten per sortir, les que estan fora, són les que sobreviuen" Tot i així, la fira continua comptant amb gairebé cent-cinquanta expositors, la meitat estrangers. I també valors segurs com el de Custo Barcelona. CUSTO DALMAU, dissenyador "El Brandery ha nascut en un moment dels més difícils però la quarta edició vol dir que ja hi ha una consolidació." La majoria dels visitants són professionals a la recerca de noves tendències. També hi ha espai per articles més curiosos, com aquests pantalons amb cosmètics integrats. MARC AGUILAR, representant de Biutic "Amb el fregament i l'escalfor va desprenent aquest producte cosmètic. Actualment tenim dos tractaments, un és un hidratant i l'altre un anticel·lulític reductor" La principal novetat d'aquesta edició és The Brandery Catwalk. Una passarel·la on les marques presenten les seves col·leccions per la temporada vinent. Entre elles, Custo i Phard, que demà faran els llançaments internacionals de les seves noves línies de roba.