Escolta aquesta notícia

El cicle de primavera de Sons de Ciutat fa tres setmanes que omple els carrers de Barcelona de música en directe, i encara queda un mes de programació repartits pels 10 districtes de la ciutat. Aquest dissabte, 22 de febrer, hi ha hagut actuacions en cinc barris de cinc districtes diferents: Nou Barris, Sarrià – Sant Gervasi, Sant Andreu, Sants-Montjuïc i Sant Martí.

La plaça dels Porxos de Sant Martí de Provençals, per exemple, ha estat l’escenari d’una actuació de la soprano Sara Carmona i el guitarrista Simón Maisana. Han interpretat Viatge al centre de si mateix, un recital que ha començat per França i ha resseguit tota la península Ibèrica.

Repertori de sis llengües

Carmona ha ofert un repertori de peces interpretades en sis llengües que representen la diversitat de la ciutat: en francès, català, basc, gallec, portuguès i castellà. D’aquesta manera, ha destacat la riquesa que aporta cadascuna d’aquestes llengües a la història i la riquesa cultural de la ciutat. 

Fins a 34 artistes locals

Sons de Ciutat és un programa que fins al 22 de març proposa concerts cada dissabte a les 12 del migdia en diferents places i carrers. El cicle de primavera va començar l’1 de febrer i inclou 34 artistes locals que omplen espais públics de jazz, indie, clàssica, folk, pop, funk, soul, rumba, òpera i electrònica en directe. Es tracta d’un projecte impulsat des de l’Ajuntament de Barcelona que té per objectiu fomentar la dinamització econòmica i comercial a través de la cultura musical de Barcelona.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a