L’any 2000, dues germanes bessones van protagonitzar la imatge del cartell del Sónar. Ara, 15 anys després, es vol repetir una experiència similar. Per primera vegada, l’organització ha convocat un càsting públic per triar els protagonistes del rodatge i la sessió fotogràfica de la campanya promocional de l’edició de 2015. El festival busca bessons i bessones idèntics i els qui finalment no siguin els escollits per “casar-se” amb les germanes optaran a una selecció de figurants.

El càsting es fa a través del correu electrònic del festival (info@sonar.es) en què s’han d’aportar les dades dels concursants i diverses fotos, tant de la cara com de l’aspecte físic. L’únic requisit que s’ha establert és que els participants siguin majors d’edat. A les xarxes socials ja s’està difonent amb l’etiqueta #sonartwins. Entre el 3 i el 7 de novembre de 2014 es coneixeran els noms dels escollits, que es convertiran en la imatge protagonista de la 22a edició, que es farà entre el 18 i el 20 de juny de 2015.