El Festival de Jazz segueix endavant malgrat les restriccions. En una Sala BARTS amb les entrades esgotades, Sílvia Pérez Cruz ha presentat Abril del 2020.
La palafrugellenca va sorprendre el públic amb el recital en solitari que va oferir el 30 de gener al Palau de la Música, interpretant sense acompanyament temes de ‘Farsa’, disc publicat a finals del 2020.
Cançons del confinament
Abril del 2020 ha permès sentir temes nous, per bé que també algun de ‘Farsa’. Temes que va compondre durant el confinament (per això té aquest títol), com a regal a amics i amigues. ‘La flor’, per exemple, que ha dedicat a una amiga asseguda a la platea de la BARTS.
El Festival de Jazz li va demanar que muntés un concert amb músics joves de l’escena barcelonina. Pérez Cruz ha actuat amb el pianista Lucas Delgado, el contrabaixista Juan Pastor, el guitarrista Dario Barroso, la cantant Marina Sala, el percussionista Aleix Tobías (aquest sí, còmplice en els seus directes) i les germanes Flavia i Laia Escartín al violoncel i el violí.
Segona data, a l’abril
Aquest concert ha estat ampliat a una segona data, el 22 d’abril, per donar accés a espectadors que amb les restriccions no podien desplaçar-se a Barcelona.