Digne d'estudi és l'increment sostingut de marques que volen ser al festival amb diverses accions de màrqueting orientades a crear vincles amb els joves. Com aquesta estructura de miralls a l'entrada, on fer-se "selfies" que després apareixen en una pantalla a l'interior del recinte. I és que, segons diversos estudis, els festivals són el regne d'una clientela molt atractiva: els "millennials", nascuts després del 1980, grans consumidors de música i molt enganxats a les xarxes socials. Clar que no tothom entra en el joc. Molts prefereixen anar per feina, més quan un Primavera Sound amb les entrades esgotades demana anticipar-se per prendre posicions davant dels grans escenaris. Per Savages, per exemple. Un quartet de noies de Londres que va fer vibrar el públic amb la seva adrenolítica revisió del so punk. El mateix escenari on després va actuar Radiohead, la banda més esperada del festival i un deute pendent del Primavera Sound. Els d'Oxford no van defraudar i van regalar un directe de dues hores bastit amb una escenografia i un treball de llums impactants. Van intercalar temes com aquest 'Burn the witch', el que obre el darrer disc, 'A moon shaped pool', amb d'altres esdevinguts ja clàssics, com 'Karma Police' o 'Nos surprises'.