L'encarregada de la sala no dóna l'abast. "Saps què passa, que sinó, no em dóna temps de reposar totes les cintes amb tots els desitjos." Cada dos per tres arriba algú n'agafa una de la paret i se la lliga al canell. A les 100.000 cintes que formen part d'aquesta obra de Rivane Neuenschwander hi ha escrit un desig. El visitant si vol, se'n pot endur un que, segons l'artista, es complirà. MERÇÈ BERMUDO, visitant "El que m'ha agradat més? Desitjo ser feliç. Penso que si sóc feliç també puc aportar als altres coses bones, no?" Però, què és el desig? És una elecció espontània i lliure o ens és imposat per la societat? ROSA MARTÍNEZ, comissària de l'exposició "No hi ha res més construït que el desig perquè la nostra família, l'escola, els mitjans de comunicació ens indiquen els camins que ha de seguir el nostre desig i avui jo diria que és la màquina capitalista la que formula quins son els desitjos que hem de seguir." L'exposició està formada per obres dels darrers 30 anys com 'L'Amor foll', de Miquel Barceló. Els vuit artistes ens apropen al desig de maneres molt diferents. Dora García, per exemple, desperta en l'espectador la curiositat de saber què s'oculta darrere d'aquesta cortina daurada. El xinès Liu Jianhua, en canvi, es fixa en el predomini de les formes fàl·liques en l'arquitectura actual. I l'artista indi Anish Kapoor ha plasmat un dels anhels més ancestrals de la dona en aquesta paret. Mirant-la de prop sembla ben bé que estigui embarassada.