
Punt de fuga és el programa de reportatges i documentals de betevé, una de les estrenes destacades de la nova temporada 2025-2026.
Hereu de programes com el Docs o el Punt de mira, el Punt de fuga incorpora documentals propis. Cada setmana, a més a més, hi haurà un col·loqui posterior a l’emissió del reportatge que intentarà aportar elements de reflexió.
Documentals i reportatges extensos fets per periodistes de betevé
Per primera vegada, betevé farà documentals i reportatges extensos de forma periòdica. Produccions que tractaran temàtiques diverses i elaborades per professionals de la casa.
A Punt de fuga s’hi veuran treballs de km 0, i també produccions que parlen de Barcelona o amb autoria barcelonina. Però també hi tenen el seu espai documentals internacionals que aborden qüestions universals, com ara l’habitatge, el medi ambient o l’educació, o que s’endinsen en conflictes oberts com el de Gaza o Ucraïna.
Els documentals a betevé, els dissabtes a les 21.30 h
Punt de fuga s’emet els dissabtes al vespre, a les 21.30 h, en una clara aposta de la casa pel gènere documental. El programa tindrà una reemissió els diumenges.
Si vols contactar amb el programa, escriu a puntdefuga@beteve.cat.