Per poder editar el material, Òmnium ha endegat una campanya que en 30 dies espera arribar a l’objectiu dels 3.000 euros. Aquesta quantitat permetrà editar milers d’exemplars d’un full informatiu que es vol repartir als turistes que visiten Barcelona per Sant Jordi. L’objectiu és que coneguin la cultura catalana i les aportacions al patrimoni cultural mundial.

El díptic, de to divulgatiu, destacarà diferents àmbits de la cultura: la gastronomia, l’arquitectura, les arts plàstiques i escèniques, la llengua i la literatura, els esports o la música, entre d’altres. Per fer-ho, es destacaran personalitats, obres i esdeveniments que gaudeixen de projecció internacional i doten de valor la cultura catalana.

L’objectiu d’aquesta campanya és fer un tiratge d’entre 10.000 i 20.000 exemplars en anglès i distribuir-los a partir del dia de Sant Jordi. Des d’Òmnium asseguren que, si la xifra recaptada és superior a la prevista, endegaran una nova edició de cara a l’estiu. Els encarregats de distribuir el díptic entre els turistes seran els voluntaris de l’entitat, que tindrà presència als carrers de diversos pobles i ciutats durant la diada. El primer dia de la campanya ja han aconseguit més de la meitat del pressupost.