
Olivia Rodrigo, l’escollida per lluir el seu logotip a la samarreta blaugrana al clàssic de diumenge, farà un concert gratuït aquest divendres al Teatre Grec de Barcelona. Serà un esdeveniment privat, organitzat per Spotify, patrocinador del FC Barcelona, al qual només podran accedir els fans més fidels de la cantant i els usuaris de la plataforma d’estríming que han rebut un correu electrònic amb la invitació al concert. L’actuació forma part de la iniciativa de la companyia que reuneix artistes amb cançons que superin els mil milions de reproduccions a la plataforma.

Un fenomen musical global
Després de consolidar l’èxit global amb el seu segon disc, Guts, Olivia Rodrigo està en plena promoció d’un nou àlbum, You seem pretty sad for a girl so in love, que serà el tercer disc i sortirà el 12 de juny a totes les plataformes. A Barcelona es preveu que repassarà els seus majors èxits en aquest concert privat.
Rodrigo no és la primera artista a sumar-se a aquest format. Travis Scott, la imatge del Barça del clàssic de la temporada passada, va fer un concert a les Tres Xemeneies de Sant Adrià.
Tornarà a Barcelona el maig del 2027
La cantant també va anunciar la setmana passada una gira mundial que passarà per Barcelona el maig de l’any vinent per oferir quatre concerts al Palau Sant Jordi.
Segona Lliga amb el seu logotip?
L’equip femení ja ha lluït el logotip de la cantant aquesta setmana en el partit contra el Llevant, en què les blaugrana van aixecar el títol de Lliga. És una imatge que es podria repetir aquest diumenge al clàssic de futbol masculí entre el Barça i el Madrid, un partit per al qual als blaugrana els serveixen tant la victòria com l’empat.
gran iniciativa, molt bonic i molta il.lusió, la meva filla va ser una de les fans que van tenir la sort de rebre el correu i codi QR per entrar...va venir des de Tarragona amb un amic, cua des de les 15 de la tarda....i a les 20:45 tancada de porta devant els nassos per aforament complert.....molt ètic jugar amb la il.lusió de la gent?això si, gratis.......una desilusió i un disgust gratis...ens ho podiem estalviar, sobre tot la befa dels " segurates" quant els van dir que ja no entraven lusió