
El Último de la Fila repetirà a l’Estadi Olímpic Lluís Companys el 7 de maig del 2026 després que les entrades pel primer concert anunciat, que es farà el 3 de maig, s’hagin exhaurit el mateix matí que s’han posat a la venda, aquest dijous. Els tiquets per a aquesta gira de retrobament han volat a més ciutats com València o Bilbao, on els músics també han anunciat concerts.
Qui s’hagi quedat sense entrada per a la primera actuació que faran a Barcelona, podrà comprar-ne per al segon concert partir d’aquest divendres, 30 de maig, a les 10 h.
Retrobament amb sorpresa
Aquesta gira tornarà a unir Manolo García i Quimi Portet que, asseguren, mai no han deixat de tenir “química”. Ja han avisat que la seva intenció no és tornar als escenaris de manera indefinida, però perquè aquest retrobament sigui encara més especial, els artistes han avançat que estan preparant una nova cançó que veurà la llum durant les actuacions que tenen programades.