Monica Green tanca el cicle Música als Parcs al Parc del Clot |

El cicle, que apropa la música als parcs de la ciutat, ha reunit en la 22a edició 13.590 persones, segons ha informat l’Ajuntament. S’han fet 16 concerts de música clàssica, 18 de jazz, un de la Banda Municipal, set a càrrec d’escoles de música o orquestres convidades, cinc de formacions que han triat els districtes i un concert especial pel Dia de la Música.

Més enllà de la música, el cicle ha permès fer visites prèvies a diferents parcs per aprofundir en el coneixement dels espais verds de la ciutat. Enguany s’han fet visites al Parc de la Primavera, el Parc de la Trinitat, el Jardí de la Fundació Julio Muñoz Ramonet, el Parc de la Ciutadella, el Parc de Sant Martí, el Parc de la Creueta del Coll, la Casa de l’Aigua, els Jardins de la Font dels Ocellets, el Parc de les Aigües i el Parc de Joan Miró, un a cada districte.