(ACN) Love of Lesbian ha tornat a omplir la sala Razzmatazz en el segon concert per presentar el disc Ejército de salvación. El grup que capitaneja Santi Balmes ha defensat el desè àlbum d’estudi davant d’un públic fidel, que ha crescut amb el grup. “Volem que vegeu passar els últims 15 anys de la vostra vida amb aquest concert”, ha dit Balmes. El públic ha cantat les cançons més mítiques del conjunt.

Èxits d’ahir i d’avui

El grup ha plantejat l’actuació com un repàs a la seva trajectòria amb temes com Niña imantada, Noches reversibles, Belice i Oniria. A més, han introduït sis temes de l’últim treball: Ejército de salvación, Tesis, ¿Qué vas a saber?, La Champions y el Mundial, Ya sale el sol i La hermandad, que ha tingut Manolo García com a convidat. García no només ha cantat, sinó que ha estat l’encarregat de presentar el grup al començament, per sorpresa del públic. Precisament aquesta col·laboració ha donat pas al tram final del concert amb els mítics FantásticoJohn Boy.

En el concert de divendres, el grup de Sant Vicenç dels Horts va tenir Rigoberta Bandini i el duet Cala Vento com a convidats sorpresa.

Aturada de Love of Lesbian

Aquest serà l’últim concert de Love of Lesbian a Barcelona abans de l’aturada del grup, que ha anunciat que aquesta serà l’última gira que faran a Espanya fins el 2029. El tour va començar el novembre de 2024 a Mèxic i continuarà a l’estat el gener i febrer, amb entrades exhaurides per als espectacles de Sevilla, Granada, Màlaga, Bilbao, Múrcia, Madrid i Santiago de Compostel·la.

Comparteix a: