Les xarxes socials han canviat el món de la indústria musical. Els artistes ja no acudeixen a les grans discogràfiques perquè els comprin el seu projecte sinó que opten per crear la seva pròpia marca comercial a través de les xarxes socials. Tenir en aquestes plataformes un mínim de seguidors és una dada que ajuda molt les productores a saber si serà rendible arriscar-se per un artista o no. De fet, els serveix com a requisit indispensable per assegurar-se que la feina que faran amb el músic tindrà un mínim de repercussió.

Els productors Miguel García i David Lázaro, sent conscients de la situació musical actual, han obert un estudi que treballa amb artistes que es volen buscar la vida en el sector i als quals les grans discogràfiques no ofereixen res substanciós. El nombre de seguidors de Belén Aguilera a Instagram ha fet possible que aquesta productora aposti per ella. A més, programes de talents com ‘La voz’ també s’hi han fixat, fins al punt de convidar-la a participar-hi. Amb tot plegat, la Belén ha trobat la manera de dedicar-se professionalment i exclusivament a la música. Ara podrà treure el primer senzill en solitari i començar una gira arreu d’Espanya.