'Suite de l'aigua' és un espectacle poètic amb el segell de Joan Font, de Comediants, a proposta de la compositora Carlota Baldris. El motiu d'inspiració és l'aigua, un dels quatre elements de la matèria, en la cultura clàssica. JOAN FONT, director escènic "L'aigua ens semblava que era un tema molt suggeridor perquè és molt actual i encara serà de més actualitat. Quan te n'adones que tota l'aigua que tenim a la nostra terra, a l'abast, és el 70% de la massa..." Des del concepte de l'aigua com a principal element del planeta i del cos humà, fins a la reflexió sobre el seu malbaratament, o la teoria del japonès Masaru Moto, segons la qual les emocions afecten les molècules de l'aigua... el viatge per l'univers aquàtic flueix imatjat per acció teatral, projeccions i filmacions. Però és en essència un concert amb partitura musical de Carlota Baldris, una de les tres intèrprets a escena. La banda sonora va de l'homenatge als clàssics que es van inspirar en l'aigua, com Haendel, a l'electrònica. CARLOTA BALDRIS, compositora "És fonamental sentir-me lliure... tan aviat hi pot haver un tros tecno, com hi pot haver electroacústica, com un tros totalment clàssic." El cicle tindrà com a única seu la sala 3 de L'Auditori amb tres muntatges més els mesos de desembre, febrer i juny. VICTOR GIRALT JONAMA "El clown Leandre, la companyia de circ Animal Religion i el ballarí eslovè Junij Konjar seran els altres protagonistes d'aquestes incursions escèniques a L'Auditori. Us ho ha explicat Victor Giralt Jonama."

Amb ànim d’atraure nous públics, L’Auditori introdueix a la programació de la temporada el cicle Escenes. Són quatre produccions en les quals la música dialoga amb la resta d’arts escèniques, des del teatre fins al circ passant per la dansa. L’espectacle que enceta la sèrie és la ‘Suite de l’aigua’, que en parla fent servir tots aquests llenguatges.

La ‘Suite de l’aigua’, estrenada aquest divendres i que es torna a representar aquest dissabte, és un muntatge dirigit per Joan Font, de Comediants. Des del concepte de l’aigua com a principal element del planeta i del cos humà, fins a la reflexió sobre el seu malbaratament, o la teoria del japonès Masaru Moto, segons la qual les emocions afecten les molècules de l’aigua… el viatge per l’univers aquàtic flueix imatjat per acció teatral, projeccions i filmacions.

Però l’espectacle és en essència un concert amb partitura musical de Carlota Baldris, una de les tres intèrprets a escena. La banda sonora va des de l’homenatge als clàssics que es van inspirar en l’aigua, com Haendel, fins a l’electrònica.