
(ACN/Redacció) La cantant Julieta ha anunciat aquest dilluns la publicació d’un nou àlbum i d’Els 23 Tour, una gira que ja té una quinzena de concerts confirmats. El primer avançament del treball arribarà aquest mateix divendres, 28 de març, amb la publicació de Taxi. L’artista assegura que torna amb una “nova paleta musical” sota un nou concepte: els contes. Així ho ha anunciat a les seves xarxes socials, afirmant que es tracta d’“una nova era”.
Dos anys després de la publicació del seu primer àlbum d’estudi, 5AM, aquest disc és el primer que editarà la discogràfica Sony Music. En aquesta ocasió, Julieta ha treballat amb les germanes Castells — reconegudes escenògrafes de Catalunya— i amb un nou cos de ballarines, per reflectir una forta energia femenina lligada a la narrativa del nou projecte. De la mateixa manera, també s’hi sumen nous vestuaris, dissenyats exclusivament per a la gira.
Els 23 tour passarà pels escenaris del BBK, el BigSound o el Warm Up, fent parada a Barcelona i altres ciutats com Múrcia, Lleida, Tàrrega, Bilbao, Salou, València, Madrid o Montmeló. La cantant també ha revelat que el nou espectacle estarà marcat per una absoluta inspiració teatral i cinematogràfica, així com un nou llenguatge narratiu i la suma de múltiples mons.
