Martín Pérez, promotor del Festival dels Jardins de Pedralbes, rebent ahir a Xavier Trias. L'alcalde de Barcelona sempre ha beneït una iniciativa privada que té com a objectiu, en el futur, atreure públic de fora. MARTÍN PÉREZ, promotor del festival "És un festival que pot ajudar, per dir-ho d'alguna manera, que Barcelona tingui aquesta marca meravellosa que tenim. Escolteu-me: avui han vingut periodistes de 14 països diferents." El certamen dóna un nou ús a un espai singular, tot important un model que la promotora coneix bé: festival d'estiu, a l'aire lliure, amb village per menjar o beure alguna cosa, i una oferta de concerts eclèctica. El model de certàmens com el de la Portaferrada o el de Cap Roig, que Concert Studio va gestionar durant 11 edicions. ESPECTADORS: "Una cosa molt bona". "A vegades no podem anar en aquests altres llocs que fan concerts d'estiu". "És un lloc que sembla que abans havia estat molt privatitzat i ara ho trobo molt obert al públic... està bé, correcte." Fa 14 anys, la mateixa promotora va engegar el Festival del Mil·leni, i també el va inaugurar Josep Carreras. El tenor va oferir, a mitges amb la soprano Gladys Rossi i embolcallat per la GIO orquestra de Girona, un repertori de títols emblemàtics de Broadway. Peces d' Andrew Lloyd-Webber, Jerome Kern o Leonard Bernstein. Un programa glamurós, per encetar un festival amb glamur, que marca uns preus no precisament populars. Tot i que hi ha algunes cadires a 37 euros, a bona part de la grada les entrades no baixen dels 100 euos.