A partir d’avui queda sense efecte el nostre nom actual. Abandonem un acrònim de tres lletres, BTV, i també la denominació Barcelona Televisió, per esdevenir betevé. Això ens permet deixar enrere dues paraules, “Barcelona”, com a territori, i “televisió”, en referència a l’aparell, a l’electrodomèstic. Aquest canvi suposa pensar en més enllà d’un territori concret i d’una tecnologia específica.

Que la verbalització de la marca sigui en minúscules és per motius estètics i alhora té un component emocional. La marca betevé és natural, espontània i pròxima.

Estem convençuts que el canvi de marca ens permetrà (re)connectar amb la ciutat, depassar-ne els límits territorials i superar-ne els elements més icònics. betevé representa tots aquells que, d’una manera o d’una altra, mantenim un lligam amb la ciutat. La mirada de betevé s’alinea amb la realitat quotidiana dels ciutadans, que esdevé l’eix central d’un plantejament dels continguts més enllà del territori, l’espai, el suport o el moment. betevé esdevé el mitjà de proximitat cultural de Barcelona.

Avui comencem a mostrar-nos com a betevé. La identitat sonora aplicada al 91.0 FM, la gràfica en les diferents pantalles i suports i, per descomptat, un nou web que ens ha de permetre projectar millor els nostres continguts i relacionar-nos amb els ciutadans. També som presents al carrer, amb una campanya visible arreu de la ciutat, les xarxes, els barris… No fem una sortida estrident perquè, més enllà de l’impacte, el que volem és fer-nos identificables i, per aquest motiu, el que veureu és una campanya que tindrà molta varietat i que serà sostinguda en el temps.