Amb 17 i 18 anys dos parisins, Thomas Ballanger i Guy-Manuel de Hommen-Christo, van prendre una decisió artística absolutament radical: que mai no actuarien a cara descoberta. Primer amb bosses de plàstic o el que trobaven a mà, després disfressats d'androides. A més de blindar la seva vida privada s'asseguraven així posar la música en primer pla. És la història que explica 'Daft Punk unchained'. HERVÉ MARTIN-DELPIERRE "És una gran victòria en un món mediàtic en el qual avui, Kanye West se sent obligat a penjar cinc fotos al dia a Instagram o a Twitter per por de ser oblidat." El realitzador francès i la cinta de Daft Punk van ser els protagonistes, ahir, de la inauguració multitudinària de l'In-Edit. La cloenda serà també amb una estrena: 'Little girl blue', amb imatges mai vistes abans, de la mítica Janis Joplin. Gens per a mitòmans són documentals més arriscats, com el dedicat a Jimmy Ellis, de nom artístic Orion, un clon emmascarat d'Elvis Presley aparegut poc després de la seva mort. Un ampli ventall de temes i punts de vista, bona part dels quals visionables en línia. CRISTIAN PASCUAL, director del festival "Quan es compra un abonament també li regalem visionats en línia per a In-Edit TV. La gent ja s'està familiaritzant i visitant aquest web. I en aquesta edició tindrem el 70% de la programació disponible a la xarxa." Els qui prefereixin la pantalla gran i les crispetes que no s'adormin, perquè ja han esgotat entrades de les pel·lícules sobre Daft Punk, la inaugural, Janis Joplin, i més sorprenent, sobre el naixement del latin bogaloo.