MERCÈ SEGÚ, directora de l'European Creativity Festival Els premis de l'Art Directors Club of Europe son uns premis unics perqué només es pot participar si has guanyat previament un premi a la teva compatició o on els teus premis a nivell local. Per aixó li diem la Champions League os creativity perqué només els millors son els que participen en els premis europeus.

Professionals destacats de la publicitat, el disseny i la creativitat es donen cita des d’aquest dijous i fins diumenge al Disseny Hub Barcelona en la segona edició de l’European Creativity Festival. El programa inclou exposicions, conferències i actuacions artístiques així com els Premis Europeus de disseny i publicitat, un dels reconeixements més importants del sector.

Els guardons, que atorga el Club de Directors d’Art d’Europa, inclou set categories i es presenten com la “Champions League de la creativitat” ja que només hi poden competir treballs que ja hagin estat distingits prèviament en els països d’origen. Un jurat de 51 membres de 18 nacionalitats és l’encarregat d’escollir, entre més de 650 treballs presentats, els guanyadors d’aquesta 24a edició. El jurat emetrà el seu veredicte la tarda de dissabte i exposarà davant del públic els aspectes que han valorat.

Una de les novetats d’aquesta segona edició de l’European Creativity Festival és la secció Out of the Box, que posa l’accent en el pensament creatiu. Més d’una desena de participants exposaran les noves possibilitats que han proporcionat les noves tecnologies per arribar al conjunt de la societat en camps com l’arquitectura, l’art o la publicitat. Per la seva banda, les High Potential Sessions permetran la trobada dels talents més joves amb representants de la indústria.