Imatge de l'autor/a
Redacció
Escolta aquesta notícia

La Fundació Joan Miró ha signat un conveni amb l’Ajuntament de Barcelona per cedir temporalment les dues escultures de l’artista al Palauet Albéniz. Es tracta de les obres Dona i ocell, que es podrà veure als Jardins de Joan Maragall, i Ballarina, ubicada a l’interior del Palauet Albéniz.

L’acte de formalització de la cessió ha comptat amb la presència de l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni; el regidor de Cultura, Xavier Marcé, i el director de la Fundació Joan Miró, Marko Daniel.

Ballarina de Joan Miró
L’escultura Ballarina, de Joan Miró, exposada al Palauet Albéniz. Imatge: Ajuntament de Barcelona

Quan es podran visitar?

Dona i ocell, una escultura de bronze del 1967, es podrà visitar els dissabtes, diumenges i festius, de 10 a 15 h, coincidint amb l’horari d’obertura dels Jardins de Joan Maragall. En canvi, Ballarina, també de bronze i datada del 1981, només es podrà visitar en dates especials i jornades de portes obertes, com ara durant les Festes de la Mercè.