La Fundació Joan Miró ha signat un conveni amb l’Ajuntament de Barcelona per cedir temporalment les dues escultures de l’artista al Palauet Albéniz. Es tracta de les obres Dona i ocell, que es podrà veure als Jardins de Joan Maragall, i Ballarina, ubicada a l’interior del Palauet Albéniz.
L’acte de formalització de la cessió ha comptat amb la presència de l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni; el regidor de Cultura, Xavier Marcé, i el director de la Fundació Joan Miró, Marko Daniel.

Quan es podran visitar?
Dona i ocell, una escultura de bronze del 1967, es podrà visitar els dissabtes, diumenges i festius, de 10 a 15 h, coincidint amb l’horari d’obertura dels Jardins de Joan Maragall. En canvi, Ballarina, també de bronze i datada del 1981, només es podrà visitar en dates especials i jornades de portes obertes, com ara durant les Festes de la Mercè.