Molts curiosos fent pinya al carrer per veure com arribaven a l'estrena els convidats. Hi va haver una autèntica allau de mitjans lluitant per aconseguir declaracions de famosos de diversos àmbits. Entre aquests les antigues vedets d'El Molino, com La Maña, el passat i el futur del teatre anaven en boca de tothom. RITA CLAVER, "LA MAÑA", antiga vedet "Lo que vea, si está bien hecho me va encantar, porque lo que se hacía antes hoy no se puede hacer, porque está muy desfasado". AMPARO MORENO, antiga vedet "Pensant en quan vaig treballar-hi jo...Dèiem coses picantones, divertides...però comparat amb les procacitats que veus a la televisió avui dia...Érem Santa Àgueda". I teixint un pont entre el passat i el futur, un impactant audiovisual que van projectar a la façana del teatre, molt aplaudit. A dins s'apagaven els llums i començava 'Made in Paral·lel', espectacle dirigit per Josep Maria Portabella, del grup The Chanclettes. El mínim fil argumental que relliga els diferents números de varietats són les cites a artistes que van trepitjar els escenaris del Paral·lel, com un esment a Carmen Amaya, que dóna pas per exemple al número del bailaor Amador Rojas. La tradició ve de la mà de la vedet caberetera de la casa, 'La Terremoto de Alcorcón', interpretant una versió del 'Sunset Boulevard'. Més conectat amb el present és en canvi l'esquetx estil 'burlesque' del director coreogràfic Roberto G. Alonso on es fa visible la tecnologia d'última generació de la sala. A 'Made in Parl·lel' no hi manca tampoc un "striptease", o ballets disco que interpreten joves amb roba lleugera. L'espectacle inaugural es programarà fins al mes de gener. Però l'antic Molino era un teatre al qual la gent assistia independentment de quin fos l'espectacle que en aquell moment hi havia en cartell. I aquest és el gran repte d'El Molino del segle XXI.