El cap de setmana passat, les colles de Sant Medir van desfilar pels carrers de Gràcia i Sant Gervasi. Com és tradició, el diumenge següent de Sant Medir les colles es traslladen al barri de la Bordeta, on hi ha la parròquia dedicada a aquest patró. El seguici s’ha concentrat a les 10.30 h davant de la parròquia de Sant Medir i han començat la marxa, encapçalat per la Colla de la Parròquia de Sant Medir i l’orquestra municipal de la Guàrdia Urbana muntada.

La cercavila recorre fins a tres vegades diferents trams del carrer de la Constitució i Gavà, desviant-se primer pels d’Alpens i Guadiana per arribar fins al carrer de Sants; després pel de Gayarre; també pels de Toledo, Manzanares, Andalusia i Riera de Tena; i finalment pel de Viladecans, Corral i Mossèn Amadeu Oller, pel qual arriba a apropar-se al límit del barri de la Bordeta a la Gran Via. Durant l’estona que dura aquesta cercavila, alguns d’aquests carrers es tallen al trànsit.

Un cop finalitza la cercavila, les colles es reuneixen amb les seves banderes a la parròquia de Sant Medir de Sants i celebren una missa, amb la col·laboració de la Coral de Sant Medir, en honor al patró de la festa i amb el repic de les campanes. Seguidament es fa la benedicció i imposició de les llaçades a les colles assistents.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a