Borja Sitjà engega la segona temporada com a director del Romea amb un homenatge a Lou Reed. No és casual, el va conèixer el 1996 quan treballava al Teatre Odeón de París i, a partir d'aquí, hi va establir una sòlida amistat. BORJA SITJÀ, director del Teatre Romea "Vam tenir també una relació professional. Al Grec va fer un concert molt gros amb la Laurie Anderson, però, sobretot una bona amistat personal, de col·lega." Temes com 'Lady day', del disc 'Berlín', van esdevenir clàssics del repertori de Lou Reed. Un disc durament criticat el 1973 però mitificat amb el pas del temps. A les lletres de les cançons, Lou Reed hi va esbossar la fosca relació entre la Caroline, una prostituta drogoaddicta, i en Jim, un proxeneta. A partir de les lletres de 'Berlin', tres autors, Pau Miró, Juan Villoro i Juan Cavestany, a més del director Andrés Lima, han creat diverses escenes que donen continuïtat a la història, per força fragmentària, que va escriure i musicar Lou Reed. Una història de sexe, drogues i autodestrucció. ANDRÉS LIMA, director escènic "Y es una historia de amor. Y es una historia de amor muy de Lou Reed... No sé cómo decirlo, que no rehuye el lado oscuro de la historia de amor." Natalie Poza i Pablo Derqui, a més d'interpretar la parella, s'atreveixen a cantar, algunes de les cançons del muntatge, definit pels creadors, encertadament, com un poema musical.