Un mes després de ser nomenat director general, Roger Guasch ha anunciat una reestructuració que, inicialment, vol fer augmentar la venda d’entrades i abonaments. Es potenciarà l’àrea de patrocinis i mecenatge, que té l’objectiu de duplicar en cinc anys els ingressos. Guasch pren les regnes del teatre en un moment delicat, després que el pressupost del teatre hagi caigut de 57 a 39 milions  d’euros en cinc anys.

També s’estan estudiant canvis d’organització per evitar l’ERO previst per al mes de juliol de l’any vinent i protegir els treballadors. Així mateix, el teatre vol treballar amb l’àrea artística i de producció per treure el màxim profit de les produccions ja contractades i minimitzar les pèrdues cedint espais a altres entitats.

D’altra banda, es crea el Departament de Comunicació, amb la finalitat de donar més transparència a l’activitat del teatre, tant a nivell institucional com artístic. Al capdavant d’aquesta àrea s’incorpora el fins ara responsable de Comunicació de la Cambra de Comerç de Barcelona, Joan Corbera, que va ser director general del Grup BPMO i anteriorment d’Europa Press a Catalunya. El Liceu ha iniciat també el concurs per buscar un nou director artístic per suplir la baixa de Joan Matabosch al febrer.