Francesc Casadesús s’ha estrenat com a director del Grec i s’ha mostrat satisfet amb els resultats. Un dels seus reptes era apostar pel talent local: “Hem demostrat que el teatre popular pot conviure amb una línia més contemporània, local i de creació.” Ha destacat l’èxit de les propostes dels teatres situats a la muntanya de Montjuïc, sobretot el Teatre Grec, ja que sis de les produccions han exhaurit les entrades, com per exemple ‘Nit de musicals’ o  ‘Troyanes’.

En aquesta edició, el nombre d’espectadors que han pagat entrada superen els de l’any passat. L’ocupació mitjana ha estat del 75 % i ha crescut set punts respecte al 2016. Casadesús ha explicat que un dels èxits ha estat posar a la venda abonaments i també una tarifa especial per a menors de 30 anys, la qual cosa ha permès acostar les arts escèniques a un públic jove. A més, ha ressaltat que el 67 % d’assistents eren de Barcelona: “Això significa que és un festival de la ciutat i per a la ciutat.” També ha celebrat l’augment d’ocupació dels espectacles internacionals, que ha estat del 30 %.

Segons ha avançat Casadesús, molts dels espectacles tornaran als escenaris la temporada vinent com ‘Bodas de sangre’ o ‘Calígula’, perquè el Grec aposta per la continuïtat de les produccions més enllà del festival. Ha dit també que aviat començaran a preparar la propera temporada, que apostarà per les col·laboracions i coproduccions amb Àsia.