El teatre del CCCB va ser l’escenari de l’entrega de 273 premis Laus en les categories de disseny gràfic, web i mitjans digitals, creativitat publicitària, audiovisuals, administracions públiques i estudiants.
L’estudi barceloní Mucho ha rebut el Grand Laus de disseny gràfic per la mostra “Hàbitats i Contrahàbitats”, que va tenir lloc al Disseny Hub de Barcelona. L’equip de Mucho també s’ha emportat premis menors com un Laus d’Or de disseny gràfic pel projecte Gent 3.0, que van desenvolupar per a La Caixa.
El projecte web més destacat de 2011 ha estat l’aplicació Have a Camper day, elaborada per Herraiz Soto. El dissenyador ha estat guardonat amb el Grand Laus en la categoria web i mitjans digitals per aquesta campanya. El premi a la creativitat publicitària ha anat a parar a Vitruvio Leo Burnett per Sony Playstation. La comunicació audiovisual premiada en l’àmbit de les administracions públiques ha recaigut en la Sala d’Art Jove de la Generalitat, amb publicacions realitzades per Bisdixit.