Escolta aquesta notícia

Els responsables de tres editorials de Barcelona visiten el betevé directe per parlar de llibres quan falten tres setmanes per Sant Jordi. Els editors són conscients que la diada és la jornada més important en facturació econòmica, però també els agradaria que la venda de llibres fos igual tot l’any. Rosa Rey, d’Angle Editorial, desitjaria “vendre els mateixos llibres el 2 de maig que el 23 d’abril”, ja que assegura que “l’editorial disposa d’un catàleg ampli i atractiu més enllà de Sant Jordi”.

Sofía Machaín és de Cielo Santo, una editorial petita que participa per segon any a Sant Jordi. L’editora explica que l’editorial només prepara una novetat per la diada i que una part important de les vendes “es fan a les fires durant la resta de l’any”. Julián Viñuales és editor de Libros del Kultrum, especialitzada en publicar biografies de músics o cineastes. Viñuales explica que, en el seu cas, l’editorial no depèn tant de les vendes de Sant Jordi, perquè “publica en castellà i català” i té molta demanda de llibres a l’Amèrica Llatina i els Estats Units.

Comparteix a: